جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ساعت ۱۴:۴۵

پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه مجتمع فرهنگی هنری جاجرم

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم در خصوص پروژه در حال ساخت مجتمع فرهنگی هنری شهرستان جاجرم گفت:این پروژه با زیربنای یک هزار و 50 متر مربع در حال ساخت است که تا کنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
پیشرفت 85 درصدی پروژه مجتمع فرهنگی هنری  جاجرم,

علی اصغر شکوری سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم در خصوص پروژه در حال ساخت مجتمع فرهنگی هنری شهرستان جاجرم گفت:این پروژه با زیربنای یک هزار و 50 متر مربع از سال 85  آغاز شده است و اعتبار پروژه از محل سفر ریاست جمهور می باشد که 50 درصد آن تخصیص یافته و به زودی مابقی آن تخصصی خواهد یافت.

علی اصغر شکوری، با بیان اینکه تا کنون 22 میلیارد و 681 میلیون و 390 هزار ریال هزینه شده است، اظهار داشت: برای تکمیل، تجهیز و به بهره برداری رسیدن مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان 15 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه را 85 درصد اعلام کرد و افزود: سالن آمفی تئاتر و فضای اداری از بخش های در نظر گرفته شده برای این پروژه است.

شکوری افزود: در حال حاضر پیمانکار پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان جاجرم مشغول ساخت می باشد که در صورت تخصیص کامل اعتبار مورد نیاز در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک