سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ساعت ۹:۵۱
در گفتگو با دانشجویان مطرح شد؛

نرم افزار معرفی شده آموزشی مشکل دارد/متولیان در مورد برگزاری کلاس ها اطلاع رسانی کنند

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن مدارس و دانشگاه ها بحث آموزش مجازی مطرح شد که با توجه به زیر ساخت های ضعیف مشکلاتی را برای دانش آموزان و دانشجویان ایجاد کرده است.
نرم افزار معرفی شده آموزشی مشکل دارد/متولیان در مورد برگزاری کلاس ها اطلاع رسانی کنند,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم،با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن مدارس و دانشگاه ها بحث آموزش مجازی مطرح شد که با توجه به زیر ساخت های ضعیف مشکلاتی را برای دانش آموزان و دانشجویان ایجاد کرده است.

پایگاه خبری جاجرم،در صدد است تا با بیان مشکلات دانش آموزان و دانشجویان پل ارتباطی باشد برای مسئولین که بتوانند مشکلاتشان را مرتفع کنند اینبار به سراغ دانشگاه پیام نور جاجرم رفتیم تا روند آموزشی آن را بررسی کنیم.

یکی از دانشجویان دانشگاه پیام نور جاجرم به خبرنگار ما گفت: لطفا به متولیان دانشگاه پیام نور جاجرم بفرمایید که در مورد کلاس های آموزش مجازی اگر صلاح می‌دانند قدری برای دانشجویان اطلاع رسانی کنند.

وی گفت: نرم افزار معرفی شده این دانشگاه درنصب اندروید با مشکلات همراه است لطفا رسیدگی کنند.

 

یکی دیگر از دانشجویان گفت: اویل در خصوص نصب نرم افزار و نحوه کار سردرگم بودیم اما با مراجعه از طریق فضای مجازی به مسئول مربوطه در دانشگاه توانستیم به راحتی نصب و در کلاس ها شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه به دانشجویان هم باید نت رایگان بدهند گفت: متاسفانه سرعت اینترنت در شهر ما ضعیف است اگر مسئولین پهنای باند را افزایش بدهندبه ما کمک زیادی می کنند.

 

کارشناس آموزش دانشگاه پیام نور جاجرم در خصوص عدم اطلاع رسانی مناسب و مشکل عدم نصب نرم افزار اندروید در خصوص ورود به سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه به خبرنگار   پایگاه خبری جاجرم، گفت: به محض دستور وزیر محترم علوم و ریاست دانشگاه پیام نور خراسان شمالی مبنی بر مجازی نمودن آموزش جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کلیه دروس وارد سامانه آموزش الکترونیکی شده است و در حال حاضر به صورت مجازی تدریس می شود.

حسن زاده افزود: در خصوص اطلاع رسانی و مشکل نرم افزار اندرویدی اعلام شده نیز حسب دستور موکد ریاست دانشگاه، از طریق پاسخگویی تلفنی و ایجاد گروه در فضای مجازی برای دانشجویان و دریافت مشکلات ایشان حتی خارج از وقت اداری، به دانشجویان راهنماییهای لازم داده شده و مشکلات ایشان رفع شده است

وی ابراز داشت: ضمنا دانشگاه پیام نور در برگزاری کلاسها به صورت الکترونیکی پیشگام بوده و مشکلی در این زمینه ندارد.

انتهای پیام/تقی زاده

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک