سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ساعت ۲:۴

اجرای بیش از ۳۰ نمایش صحنه ای و خیابانی در شهرستان جاجرم در سال ۹۸

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم گفت: انجمن هنر های نمایشی شهرستان جاجرم در سال گذشته بیش از ۳۰ اجرای صحنه ای و خیابانی داشت .
اجرای بیش از 30 نمایش صحنه ای و خیابانی در شهرستان جاجرم در سال 98,

علی اصغر شکوری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار عصراترک در جاجرم ضمن تبریک روز جهانی تئاتر گفت: انجمن هنر های نمایشی از جمله انجمن های فعال شهرستان جاجرم است که علاقمندان زیادی را جذب کرده که در سال گذشته بیش از ۳۰ اجرای صحنه ای و خیابانی داشت .

وی با اشاره به اینکه دررشته هنر های نمایشی 50 هنرمند مشغول به فعالیت هستند افزود : با توجه به قابلیت ها و توانایی های هنرمندان این شهرستان ،انجمن هنر های نمایشی در طول سال گذشته اجرا های متعددی در شهرستانهای دیگر استان داشته است به عنوان نمونه  اجرای گروه ققنوس در یادواره شهدای دانشجویی در مرکز استان که مورد اقبال شدید مردم قرار گرفت .

شکوری گفت: تئاتر حیاتی پر رونق و ابدی دارد که تابع زمان و مکان خاصی نیست و با این ویژگی می تواند حیات بخش  و آرامش بخشِ جامعه باشد و به همین دلیل است که تئاتر باید مورد توجه همگان اعم از مسئولین و هنرمندان و مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تئاتر همواره زنده و پویا است  و بدیهی است که روز جهانی تئاتر، مؤید این جایگاه والا و ارزنده است ابراز داشت: امیدواریم کاروان تئاتر شهرستان جاجرم با غنیمت دانستن تجربه‌ پشت سر و به امید همراهی بیش از پیش اهالی ارجمند تئاتر و حمایت پیش از پیش مردم هنر دوست جاجرم  در سال پیش رو، همچنان قوی و مستحکم به حرکت رو به پیشرفت خود ادامه دهد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم در ادامه ماه های اجرای نمایشنامه و گروه های اجرا کننده را برشمرد.

در ماه فروردین نمایش آقای خاص و رزم و بزم به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخرانی به روی صحنه رفت .

در ماه اردیبهشت  نمایش کبوترانه و خواستگاری به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخرانی اجرا شد.

در ماه خرداد نمایش ستایش به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخرانی و نمایش کما به کارگردانی کاظم نظم آرا به روی صحنه رفت .

در ماه تیر نمایش ماکارانی بند و دندان پزشک به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخرانی به روی صحنه رفت .

در ماه مرداد نمایش چاه به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخرانی اجرا شد.

در ماه شهریور نمایش مستر مکث و اتلو به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخرانی اجرا شد.

در ماه مهر نمایش یحیی و ترلان به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخرانی به روی صحنه رفت .

در ماه آبان نمایش از کاوه تا کاوه،بازگشت و آموزشگاه به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخرانی و نمایش سفری آشنا به نویسندگی و کارگردانی انسیه حاجی زاده و تهیه کنندگی مهدی شاهی پناه به روی صحنه رفت .

در ماه آذر نمایش کلاس آموزش ،کلاس چهارم ب و تلگرام به کارگردانی انسیه حاجی زاده و تهیه کنندگی مهدی شاهی پناه به روی صحنه رفت .

در ماه دی نمایش نظافت به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخرانی و نمایش شب یلدا به کارگردانی انسیه حاجی زاده و تهیه کنندگی مهدی شاهی پناه به روی صحنه رفت .

در ماه بهمن نمایش اژده ها وارد می شود به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخرانی و نمایش سهم عاشقی و نمایش نگهبانان زمین به کارگردانی انسیه حاجی زاده و تهیه کنندگی مهدی شاهی پناه به روی صحنه رفت .

در ماه اسفند نمایش همه باهم هستیم به کارگردانی انسیه حاجی زاده و تهیه کنندگی مهدی شاهی پناه به روی صحنه رفت همچنین نمایش نامزد منتخب به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخرانی به روی صحنه رفت .

 

انتهای پیام/ مهدی تقی زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک