شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ساعت ۰:۱۱

نقطه مشترک شهدا ولایتمداری و ایثارگری بود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جاجرم گفت: روح بزرگ شهدا سن و سال نمی‌شناخت و نقطه مشترکشان ولایتمداری و ایثارگری بود.
نقطه مشترک شهدا ولایتمداری و ایثارگری بود,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، مسعودی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جاجرم در این یادواره دانش آموزان را به تلاش و پشتکار در درس خواندن توصیه کرد و گفت: شهدا در زمان جنگ با تلاش و توکل سنگرها را حفظ کردند تا دشمن نتواند حتی یک وجب از خاک ایران را بگیرند حال شما دانش آموزان باید در سنگر مدرسه با تلاش کشور را آباد کنید.
وی  افزود: با آغاز جنگ تحمیلی بسیاری از نوجوانان و جوانان ایرانی باوجود سن کمی که داشتند درس و مدرسه را رها کردند و از پشت نیمکت به جبهه‌ها رفتند. روح بزرگشان سن و سال نمی‌شناخت و نقطه مشترکشان ولایتمداری و ایثارگری بود.

مسعودی تصریح کرد: شهدای دانش‌آموز از اصحاب عاشورایی اباعبدالله الحسین (ع) درس و الگو گرفتند و با بصیرت و آگاهی راه خود را انتخاب کردند. 
وی همچنین با اشاره به سن جوانان در جنگ گفت: نوجوانان یکی از اصلی‌ترین قهرمانان دوران دفاع مقدس هستند که باسن‌وسال کمشان حماسه‌ها آفریدند.

یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان شیروان با حضور مسئولین، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دبستان ابتدایی ولی‌عصر (عج) برگزار شد.
 در این یادواره که باهدف گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان برگزار شد، همسر شهید علیرضا کهن‌سال جاجرم به بیان خاطرات از شهید پرداخت.

انتهای پیام/ه

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک