چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۲۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ساعت ۰:۹

راه اندازی ایستگاه پایش کیفی هوا با ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در جاجرم

همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان شمالی، امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان جاجرم ایستگاه پایش کیفی هوا در شهرستان جاجرم با هزینه ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی راه اندازی شد.
راه اندازی ایستگاه پایش کیفی هوا با 600 میلیون تومان اعتبار در جاجرم ,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، فرماندار جاجرم اظهار داشت: برای ایجاد، تجهیز و راه اندازی ایستگاه سنجش کیفیت هوا در جاجرم 600 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که از طریق آن پایش میزان ریزگردها و گرد و غبار موجود در هوا میسر می شود.

رضا آذری افزود: ساخت این ایستگاه از سال گذشته آغاز شد که امسال نهایی و بهره برداری شد.

فرماندار شهرستان جاجرم گفت: همزمان با دهه فجر امسال،  ۴۸ پروژه با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان، در بخش های محیط زیست، کشاورزی، توزیع نیروی برق، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب و عمران شهری افتتاح شده است.

آذری با بیان اینکه ۱۵ پروژه، مربوط به بخش کشاورزی است، خاطرنشان کرد: بیشتر این پروژه ها، امسال وارد مرحله عملیاتی شده و آماده بهره برداری شده است.  

وی اظهار داشت: امروز مخزن آب شهر سنخواست با ۳۲ میلیارد ریال اعتبار، ۶ پروژه بخش کشاورزی این بخش با بیش از ۱۴ میلیارد ریال اعتبار، فروشگاه اقتصاد مقاومتی با سرمایه بخش خصوصی و نیز پروژه های بخش مسکن روستایی در بخش سنخواست افتتاح شد و ۵۰ واحد مسکونی ویلایی، از محل مشارکت انفرادی برای ساخت مسکن در سنخواست وارد مرحله عملیاتی شد.  

فرماندار جاجرم،  تکمیل و بهره برداری از پروژه تولید شمش آلومینیوم را از اقدامات مهم توسعه ای در این شهرستان عنوان کرد و گفت: این پروژه سهم زیادی در اشتغالزایی دارد که البته شهرستان جاجرم در زمینه اشتغال رتبه دوم استان را دارد.  

انتهای پیام/ه

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک