جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ساعت ۱۳:۱۷
امام جمعه جاجرم:

حضور پرشور مردم در روز ۲۲ بهمن و انتخابات برابر با انتقام سخت از دشمن است

امام جمعه جاجرم با اشاره به باشکوه برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت بزرگ ایران با حضور پر شور خودشان در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفندماه انتقام سختی از دشمنان خواهند گرفت.
حضور پرشور مردم در روز 22 بهمن و انتخابات برابر با انتقام سخت از دشمن است,

به گزارش عصراترک، حجت الاسلام محمد موسوی، امام جمعه جاجرم در خطبه های این هفته شهرستان جاجرم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و اشاره به باشکوه برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت بزرگ ایران با حضور پر شور خودشان در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفندماه انتقام سختی از دشمنان خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی بری بیان خدمات بیشمار نظام است، ابراز داشت: دشمن از نظام اسلامی می ترسد و درصدد است با تمام توان خود مقابله کند و خدمات نظام را با توجه به تحریم ها و مشکلات موجود کم اهمیت جلوه دهد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به پروژه های افتتاح شده و در حال افتتاح شهرستان جاجرم بیان داشت: در سال جاری با افتتاح کارخانه شمش در جاجرم ایجاد اشتغال را رقم زد که با افتتاح فاز های بعدی آن شاهد ایجاد اشتغال های بیشتری برای بومیان شهرستان باشیم.

خطیب جمعه جاجرم با اشاره به تکمیل فاز دو بیمارستان جواد الائمه جاجرم گفت: ا با پیگیری مسئولین فاز دو بیمارستان جوادالائمه جاجرم تکمیل شده که امید است بتواند بهتر و بیشتر به مردم خدمات بدهد.

وی با بیان اینکه در کشور نقدهایی هم وجود دارد که باید آن را بیان کرد، گفت: مسئولین باید روحیه نقد پذیری داشته باشند و با تمام توان به حل مشکلات مردم بپردازند.

حجت الاسلام موسوی با انتقاد از افرادی که مردم را با سخنان خود از شرکت در انتخابات دلسرد می کنند گفت: چرا باید در شرایط مهم کنونی شورای نگهبان را تخریب کنند و بگویند این انتخابات انتصابی و مهندسی شده است.

وی گفت: بر کرسی های مجلس باید کسانی انتخاب شوند که مثل مالک اشتر ها و حاج قاسم ها دارای شجاعت و اهل مقاومت باشند و درد مردم را بدانند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

وی با بیان اینکه ویژگی یک فرد با تقوا این است که کارهای پدر و مادر و دیگران را بشمارد و از آنها تشکر کند افزود: همه این نعمت ها از آن خداست و باید شکرگذار نعمت های الهی باشیم. و بهترین تشکر پیروی از ولایت است.

 

انتهای پیام/ مهدی تقی زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک