چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ساعت ۱۴:۵۳
امام جمعه سنخواست:

انتخاب نماینده اصلح وظیفه همگان است/انقلاب اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد

امام جمعه سنخواست با تاکید بر اینکه انتخاب نماینده اصلح وظیفه همگانی است، گفت: متعهد های متخصص ومتخصص های متعهد را باید انتخاب کنیم و نامزد اصلح کسی است که خدمتگذار مردم باشد.
انتخاب نماینده اصلح وظیفه همگان است/انقلاب اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم،امام جمعه بخش سنخواست در خطبه های این هفته جاجرم با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: بی تردید دهه فجر از ایام الله است،دهه فجر مصداق آیه 81سوره اسرا است که حق آمد وباطل نابود شد.

حجت الاسلام علیزاده افزود:دهه فجر، دهه تدبر وتشکر امت است که بينديشند چگونه انقلاب اسلامی به ملت ایران کرامت وعزت بخشید امروز کشور ما به برکت انقلاب اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد .

وی گفت:به طور یقین، عزت وسربلندی مردم در دوران انقلاب اسلامی با دوران رژيم خود فروخته طاغوت قابل مقایسه نیست امت اسلامی از شیطنت ها و توطئه های دشمنان واستکبار جهانی غافل نشوند.

خطیب جمعه سنخواست گفت: امسال به کوری چشم بدخواهان و دشمنان آیین گرامیداشت دهه فجر با عظمت تر از گذشته بر گزار خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیشرو با تاکید بر اینکه انتخاب نماینده اصلح وظیفه همگانی است گفت: بگردیم دنبال متعهد های متخصص ومتخصص های متعهدنامزد اصلح کسی است که خدمتگذار مردم باشد.

حجت الاسلام علیزاده افزود: نامزد اصلح استکبار ستیز ومقام در برابر فشارهای دشمن باشد،پایبند به اقتصاد مقاومتی و نگاهش به بیرون مرزها نباشد.

وی درپايان با اشاره به راهپیمایی میلیونی مردم عراق گفت:تشیع جنازه دهها میلیونی از سردار دلها و شهدا مقامت وحمله شجاعانه موشکی به پایگاه نظامی آمریکا وراهپیمایی مردم عراق برای اخراج آمریکا، سه سیلی محکم جبهه مقاومت بر چهره استکبار جهانی است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک