جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۸۲۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ساعت ۰:۲۷

چشمان کم سوی دختر سنخواستی در انتظار نگاه های خیرین

چشمان کم سوی دختر سنخواستی، در انتظار نگاه ها و دست های پرمهر خیران است تا باز هم بتواند دنیای پر رنگ و لعاب را با چشمان خود ببیند و نظاره گر نعمت های الهی باشد.
 چشمان کم سوی دختر سنخواستی در انتظار نگاه های خیرین,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، گاهی اوقات می توان با اندکی از خود گذشتگی امید را در دل انسان ها زنده نگه داشت و به انسان ها زندگی بخشید. و خانواده ای را از غم و غصه بزرگی نجات داد.

چند روز پیش توسط یکی از دوستان متوجه شدیم که دختری، در روستای قرجه رباط از بخش سنخواست یکی از چشمانش کم سو شده و کم کم به مرز نابینایی می رسد. بنده به اتفاق یکی از دوستانمان از اهالی خونگرم قرجه رباط آدرس این خانواده را گرفتیم و به خانه شان رفتیم.

پدر مسن این خانواده از کار افتاده است و توانایی پرداخت هزینه عمل ذخترش را ندارد.

پدر این دختر جوان میگفت که چشم راستش هم 6 سال پیش نیاز به عمل داشت ولی چون آن موقع توانایی پرداخت هزینه عمل را نداشتم دیر به بیمارستان مراجعه کردیم متاسفانه چشم راستش را از دست داده است.

او با بیان اینکه برای معالجه چشم چپش چند بار به چشم پزشک مراجعه کردیم گفت: دکترها می گویند باید چشمش را عمل  کنند و اگر به موقع جراحی کنند مشکل برطرف می شود.


وی با بیان اینکه در روز 14 بهمن عازم بیمارستان فارابی تهران هستند، اظهار کرد: دکترها گفته اند اگر عمل نکند امکان اینکه  بیناییش را از دست بدهد خیلی زیاد است و هزینه ی این عمل برای ما خیلی سنگین است و ما توان مالی این جراحی را نداریم.

مدارک پزشکی این دختر خانم را جهت اطلاع دوستان بارگذاری کرده ایم.

مدارک پزشکی این دختر خانم را جهت تصدیق گفته های این خانواده به یکی از پزشکان نشان دادیم این پزشک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم، ضمن تایید گفته های این خانواده اعلام کرد: ظاهرا این فرد قبلا آب مروارید داشته و عمل کرده است و حالا که باز مشکل بینایی پیدا کرده است.

وی افزود: دکتر مشهد هم نوشته شبکیه و مایع پشت چشمش خیلی آسیب دیده ولی خیلی قدیمیه، یا در اثر بیماری ویروسی یا ارثی این مشکل به وجود آمده است.

وی در انتها افزود: باید فرد خیلی حواسش باشد که ضربه ای به چشمش وارد نشود چون احتمال پارگی شبکیه و نابینایی وجود دارد.

خیلی غم انگیز است که به خاطر نداشتن توان مالی، دختری که می تواند آینده خود را به روشنی ترسیم کند به تاریکی محض تبدیل شود. این دختر به مانند تمام دختران سرزمین من است که سرود زیبای وطن من را می خواند. از پدران و مادران سرزمینم می خواهم که تا دیر نشده در حد توان خود به یاری این طفل معصوم بشتابند و کمک های مالی خود را جهت درمان فاطمه به دست خانواده ایشان برسانند.

خیرین گرامی جهت اطلاعات بیشتر و کمک به این خانواده با شماره تماس 09379414886 (مدیر مسئول پایگاه خبری جاجرم) تماس حاصل فرمایید. و یا به این شماره در شبکه های اجتماعی پیام ارسال بفرمایید.

انتهای پیام/ مهدی تقی زاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک