پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ساعت ۱۹:۹
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

حضور پرشور مردم در انتخابات تیر خلاص بر تابوت دشمن خواهد بود

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت:همانطور که شهادت سردار سلیمانی باعث وحدت و همدلی مردم شد انتخابات نیز باید جولانگاه وحدت و همدلی ملی باشد و حضور پرشور مردم در انتخابات تیر خلاص بر تابوت دشمن خواهد بود.
حضور پرشور مردم در انتخابات تیر خلاص بر تابوت دشمن خواهد بود,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم،نشست تعاملی،وفاق و همدلی در راستای انتخابات با حضور ولی الله حیاتی معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان،رئیس هیئت نظارت انتخابات استان در جاجرم برگزارشد.

رئیس ستاد انتخابات استان ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: انقلاب ما برگرفته از فرهنگ فاطمی است و ما باید در راستای گسترش این فرهنگ تلاش کنیم.

حیاتی گفت: در شرایط کنونی دشمن درصدد است بین حکومت و مردم فاصله بیندازد و با ایجاد تنش حضور مردم را در انتخابات کم رنگ کند تا به اهداف خود برسد اما باید همه ما در جهت مشارکت حداکثری در انتخابات فعالیت داشته باشیج و یکی از بسترهایی که باعث مشارکت بالا در انتخابات میباشد حضور همه گروه ها و جناح های سیاسی در صحنه می باشد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در ادامه افزود: همانطور که شهادت سردار سلیمانی باعث وحدت و همدلی مردم شد انتخابات نیز باید جولانگاه وحدت و همدلی ملی باشد و حضور پرشور مردم در انتخابات تیر خلاص بر تابوت دشمن خواهد بود.

حیاتی گفت:خوشبختانه تمامی امکانات و زیرساختها جهت برگزاری انتخابات پرشور در همه ی شهرستانها استان فراهم شده است.

وی افزود: یکی از تفاوتهای انتخابات امسال با دوره های قبل استفاده از سامانه الکترونیکی احراز هویت است که با این سامانه تمامی مراحل احراز هویت افراد بصورت الکترونیکی انجام می شود که استفاده این سامانه باعث جلوگیری از تخلفات خواهد شد.

فرماندار شهرستان جاجرم نیز در این نشست گفت: در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکنون ۱۹ نشست با فعالین سیاسی،احزاب و گروه های مختلف برگزار کرده ایم و این نشست ها نیز ادامه خواهد داشت.

آذری افزود: جهت پیشگیری از جرایم انتخاباتی نشست های جداگانه ای با دهیاران بخش های شوقان و سنخواست برگزار شده تا قوانین مربوط به انتخابات و پیشگیری از جرائم انتخاباتی به آنها آموزش داده شود.

فرماندار در ادامه گفت: در برگزاری انتخابات سالم در سطح شهرستان با هیج حزب و گروهی تعارف نداریم و با متخلفین برخورد خواهد شد و امیدواریم با هم افزایی مسئولین، هیئت اجرایی و هیئت نظارت شاهد انتخابات پرشور در شهرستان جاجرم باشیم.

رئیس هییت نظارت انتخابات استان نیز در این جلسه گفت: برگزاری انتخابات پرشور و سالم و در چهار چوب قانون باید در دستور کار تمامی عوامل برگزاری انتخابات قرار گیرد و در این راستا مسولین امر از افرادی که سابقه روشنی در برگزاری انتخابات ندارند استفاده نکنند.

عابدی مقدم افزود: بررسی صلاحیت داوطلبین بر اساس قانون از مجاری ذیصلاح و تحقیقات محلی استعلام شده است که در برخی موارد نیز گذشت شده است.

وی افزود: عمده کسانی که رد صلاحیت شده اند به دلیل تخلفات مالی بوده است که به خود داوطلبین اعلام شده است .

امام جمعه شهر جاجرم نیز در این جلسه گفت: تشکیل نظام اسلامی به برکت انقلاب صورت گرفت اما مهم تر از آن حفظ نظام تسلامی است که همه وظیفه داریم برای نظام اسلامی تلاش کنیم.

حجت الاسلام موسوی افزود: در شرایط فعلی همگی باید با پیروی از ولایت فقیه و حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات افراد اصلح و با تقوا را به مجلس بفرستیم.

وی در ادامه گفت: حضور پرشور و آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۲ اسفند سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک