جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ساعت ۱۳:۳۹

سارق حرفه ای در جاجرم اعتراف کرد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جاجرم از دستگیری سارق حرفه ای با 23 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سارق حرفه ای در جاجرم اعتراف کرد ,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، سرهنگ"سید جواد عطاردی" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین مورد سرقت در سطح شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در همین رابطه با گشت زنی های هدفمند و همچنین انجام اقدامات فنی و پلیسی گسترده موفق شدند سارق را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: در یک عملیات غافلگیرانه این فرد دستگیر و برای تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ عطاردی با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به 23 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد، تصریح کرد: در نهایت این فرد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و اموال کشف شده نیز به مال باختگان تحویل داده شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جاجرم در پایان با اشاره به اینکه شهروندان عزیز باید نکات امنیتی را در نگهداری از اموال خود با جدیت رعایت کنند، از مردم خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک