شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ساعت ۱۲:۳۷
فرمانده سپاه شهرستان جاجرم:

استکبار جهانی در جنگ سخت نمی تواند با جمهوری اسلامی مقابله کند/راه حاج قاسم ادامه خواهد یافت

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم با بیان اینکه راه حاج قاسم ادامه خواهد یافت، گفت: استکبار جهانی در جنگ سخت نمی تواند با جمهوری اسلامی مقابله کند به خاطر همین از طریق جنگ نرم وارد شده است و دیدیم که سفیر انگلیس در اغتشاشات اخیر بازداشت شد.
استکبار جهانی در جنگ سخت نمی تواند با جمهوری اسلامی مقابله کند/راه حاج قاسم ادامه خواهد یافت,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم،سرگرد اسماعیل محمدنیا فرمانده سپاه شهرستان جاجرم در دیدار با رئیس دانشگاه فنی و پرسنل و اساتید این دانشگاه، ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی  و همینطور سانحه هواپیمایی اظهارکرد:  همیشه سعی کردیم پیش مرگ مردم باشیم.

وی افزود: امروز از همه ی آحاد مردم این داغ برای ما سخت تر است چراکه عقیده ما این است که پیشانی جنگ هستیم.

سرگرد اسماعیل محمدنیا گفت: راهبردی که شهید سلیمانی برای جبهه استکبار داشته باید با تمام قدرت ادامه بدهیم تا خدای نکرده خون شهید سلیمانی ها پایمال نشود.

وی افزود: استکبار جهانی در جنگ سخت نمی تواند با جمهوری اسلامی مقابله کند به خاطر همین از طریق جنگ نرم وارد شده است و دیدیم که سفیر انگلیس در اغتشاشات اخیر بازداشت شد.

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم با بیان اینکه شهادت حاج قاسم باعث شد تا رشد و نموی در جبهه های مقاومت صورت بگیرد، گفت: برچیده شدن پایگاه های نظامی در منطقه خواسته اصلی ماست.

ریاست دانشگاه فنی حرفه ای هم در ادامه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی و حوادث اخیر ابراز داشت:  فقدان جسمی حاج قاسم سلیمانی که یک مهره کلیدی برای سرتاسر آزادی خواهان جهان بود قطعا حس خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از سپاه پاسداران برای حفاظت و حراست از کشور ابراز داشت: جواب سخت به آمریکا یک حماسه بود و اقتدار نظام را نشان داد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک