پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ساعت ۱۲:۱۸
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

فریضه نماز به یک فرهنگ تبدیل شود

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی ابراز داشت: فریضه نماز در مدارس باید جدی گرفته شود و خانواده ها در کنار آموزش و پرورش تلاش کنند و این فریضه به یک فرهنگ تبدیل شود.
فریضه نماز به یک فرهنگ تبدیل شود,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اعلام این مطلب در جلسه گردهمایی شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش افزود: همواره به دنبال کمیت هستیم و به کیفیت توجهی نداریم و آفت هایی از جمله برنامه ریزی دقیق نداشتن از روی نا آگاهی مدیران ما را تهدید می کند که باید هوشیار باشیم.

وی با افزود: توجه ویژه به فریضه نمازخوانی نوجوانان با عنایت به شکل گیری شخصیت نوجوانان در بازه سنی مدرسه و نقش این کارخانه انسان سازی در اولویت برنامه های مدیران قرار گیرد.
مدیر آموزش و پرورش جاجرم هم در این جلسه با اشاره به اختصاص اعتبار  ۲ میلیارد تومان برای مدرسه مجتهد جاجرمی گفت: از این اعتبار ۶۳۰ میلیون تومان تخصیص یافته و این پروژه به سرعت در حال انجام است که ادامه پروژه با جدیت پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام/ تقی زاده
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک